Delhi - Amsterdam

7 februari 2019 - Amsterdam, Nederland

We gaan terug naar het hotel. We hebben het zo afgesproken dat we uitchecken, dan eten en dan gelijk door naar het vliegveld. Dus eerst ff lekker douchen en de tas een beetje fatsoenlijk inpakken. Breekbare spullen tussen de kleren in. Wat zal het heerlijk zijn om straks alles weer in de was te kunnen doen☺
We eten weer in hetzelfde restaurant als gisteren. En als afsluiter gaat Sanju deze keer wel met ons eten. Het eten is weer 👍🏼. Sanju is niet een grote prater, maar dat komt ook omdat hij de engelse taal niet goed onder de knie heeft. Dus echt goede gesprekken zitten er niet in, maar dat wisten we natuurlijk al. Rond 23 uur gaan we richting vliegveld. We nemen afscheid van Sanju...... Onze trouwe metgezel in dit chaotische land. Nooit hoefden we te wachten. Hij had ons altijd gelijk gespot als we ergens vandaan kwamen. Loodste ons veilig en doortastend door verkeerssituaties die wij voor onmogelijk beschouwden😳 Hield de autodeur altijd voor Jannie open ( ik zat aan de verkeerde kant😞) en heeft zich ern breuk gesjouwd aan onze bagage.
Nu moeten we het weer op eigen houtje fixen💪🏼
Op het vliegveld verloopt alles prima. We zijn ruim op tijd en kunnen nog wat tax-free shoppen. Wat een verademing.... Rondkijken zonder ongevraagde demonstraties, zonder mannen die je steeds op de vingers kijken of in een stoet achter je aanlopen. Lekker " selluf doen"

We hebben deze vakantie vele vervoersmiddelen gehad. Vliegtuig, trein, auto, brommer, jeep, tuktuk, riksja, kameel. Om 3.20 vertrekt het vliegtuig voor bijna het laatste stukje van de reis. Dan nog met de trein, en dan haalt Sanne ons op om ons weer thuis te brengen.
Na alle bijzondere,  prachtige en indrukwekkende plaatsen die we bezocht hebben is het ook weer heerlijk om naar ons eigen stekkie te gaan.
Na onze ontmoetingen met zoveel vriendelijke, kleurrijke, behulpzame en bijzondere mensen is het fijn om straks weer thuis te zijn bij onze eigen familie en vrienden.
Het zijn twee fantastische weken geweest waar we erg van genoten hebben en waar we met veel plezier aan terug zullen denken😊

1. André:
    7 februari 2019
    Klinkt als een mooie afsluiting van een memorabele trip! Dank voor het ons mee laten genieten van jullie belevenissen, ervaringen en indrukken.
  2. Willemien Bourgonje:
    7 februari 2019
    Wat heb ik genoten van jullie reisverhaal en de mooie foto's. Het is zoals jullie zeggen een onvergetelijke reis geworden. Dank jullie voor het delen van jullie avontuur.