Op weg naar Delhi

24 januari 2019 - New Delhi, India

Ready for take off 🛫 Na een voorspoedige reis per auto en trein door het winterse landschap op Schiphol aangekomen. Binnen 20 min. tassen gedropt en door de douane, dat is snel !! Op naar de koffie en wat boterhammen scoren.

Beetje later dan de geplande take off van 12.35 verlaten we Schiphol. We zitten nog maar net en we worden al van alle kanten voorzien. Van koptelefoon tot volledige warme maaltijd. De vliegreis verloopt voorspoedig en duurt ongeveer 7,5 uur. We moeten bijna opschieten om de films in mediamenu te kunnen zien 😳

Tijdens de landing nog even een formuliertje invullen om vervlogens    het vliegtuig te verlaten richting Immigration en de koffers. Ook hier gaat het weer vlot. We lopen naar de uitgang en waar we allerlei mensen met naambordjes zien. Suze denkt die van ons te zien en een Indiase jongeman snelt onze kant op. Hij herkede ons van de foto. Een aangenaam welkom in deze drukte. Hij neemt ons mee naar onze chauffeur Sanju. Onze driver voor onze hele reis. Inmiddels is het 2 uur s nachts en we zijn klaarwakker. Tijdens de rit naar het hotel kletsen we nog een eind weg. Na uitleg en ontvangst van de vouchers gaan we rond 3 uur richting onze hotelkamer om wat te kunnen slapen. Om 9 uur worden we alweer verwacht klaar te zijn voor vertrek. Tot later Delhi dan zien we je bij daglicht.

1. André:
    24 januari 2019
    Een warm welkom met een bloemenkrans. Die gaan we vast nog vaker terugzien.